AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Tuesday, February 1, 2011

Agak-Agak Kalau Buat Cenni Bley KEMPIS Tak PERUT! =.="

Mungkin anda perasaan perut anda dah semakin buncit... haahhh... apa tunggu lagi. Cuba tips nie.. mudah, murah, dan senang digunakan...


Ambil sebatang straw..




Potong straw itu supaya panjangnya 5 cm..






Tekan dan ratakan salah satu hujung straw..






Tutup separuh lubang straw dengan selophan tape. Ingat... hanya separuh je!





Dah siap... dan boleh digunakan..





Caranya mudah saja... Masukkan straw yang tidak ditutup kedalam mulut anda. Kemudian tarik nafas dalam-dalam, lalu tiup straw tersbut dengan kuat selama 5 saat. Lakukan perkara yang sama selama 3 minit setiap hari.




Hasilnya... memang menakjubkan.





Menurut pakar kesihatan, ketika kita bernafas, otot perut lebih kerap digunakan berbanding ketika menarik nafas.










No comments: