AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Wednesday, February 9, 2011

Tak KETAHUAN Hala! (:





Hyep..cm biasa ar time-time cenni tak boleh nk tidoQ lg..ngeh.ngeh.ngeh..
Dok saja-saja,tngkap gambaQ pastu edit..tak ketahuan hala..
Mai nk tunjuk gambaQ syiok sendiri bila tak dak koje yg nk d buat....




























Btol kew muka sy nmpak laen apabila bertudung dgn tak bertudung??
Tak kesahla apa org nk ckp..saya jew yg taw..(:











No comments: