AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Sunday, February 6, 2011

Sibuk,Menyibuk,KAU PENYIBUK!!!

Woii STALKER p maen JAUH-JAUH...aku gak dpt DOSA KERING t..ang xpala dh memang dh BANYAK DOSA..BOLEH BLAH..aku tau sapa aku..ni DIRI AKU BUKAN DIRI ANG la BANGANG!!

4 comments:

annaitazzi said...

uishhh.....kenapa nie?..sabar2

♥cemOt kEchikz ♥ said...

owg femes...byk fans la..lyn je wei..hahaha

Cik Biyan Melalut said...

ana_lpas geram xbley sabaQ dh

Cik Biyan Melalut said...

frahin_punkoQ ang eh..aku xcam ag..:p