AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Friday, February 11, 2011

1 Misi Februari :Settle!...

Woot..woot..
Hello readers,assalammualaikum...
Today mood so far so good..
Pg td p interview kt Bangunan KWSP Perlis,
Jauh kn,yela tu pn sebab tukaQ tmpat besa la KEDAH cuti ari jumaat,
Masa aku smpai tu aku chek senarai nma dok ada 20++ org,tp yg g interview tu 3 org dh tu aku sorang plak pmpuan,yg lain mana???????...
Sebenarnya aku g Interview under SPA (Tukang Masak N17)
Nama jew post tukang masak tp dia ya soklan killer woii..
Hahahaa..
Mana tak nya aku punya la hafal nama MENTERI under KEMENTERIAN KESIHATAN..
Last-last soklan yg aku tak expect depa tnya,blurr kot!
Sebbek aku taw ckit-ckit sal mknan,storing pew n laen-laen bley cover ckit..
Yg bley jd blur tu PIRAMID MAKANAN pn aku xegt..serius dok dlm tu otak beku...






Tuan n Puan penemuduga tu pn sporting kira ok ar..aku xharap sgt dpt post ni coz aku jwb mau xmau..lpas taw post ni tukang masak kt sepital ,masak kt org-org sakit..xkesahla yg tu..tp aku dok bayangkan oh sepital,org sakit?siap fikir sal bilik mayat g..!!hahhahaha...
Kalau d takdirkan aku dpat terpaksa p laaa..bkn senang nk dpt kerja under kerajaan ni kn..
Dekat 20min gak ar dlm bilik tu...aku attend pn sb nk cri experience cenna interview gan org-org kerajaan ni pastu bnyak pesaing plak..bkn slalu.haaaaaaa..pastu blik jew umah sambung tidow xsedaQ paa..haha.settle dh 1..hak dok tunggu bnyak g..
Ya ALLAH Ya TUHANKU,ENGKAU Permudahkan Segala Urusan HambaMu ini..amin...









No comments: