AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Sunday, February 27, 2011

PTPTIPU...!!!




Woott..woott...
Assalammualaikum hye..hye..hye..
Apa habaQ semua??sehat kaa??dh mkn?? *alhamdulilah...


Hmpa hmpa,hmpa pnah dak pinjam duit PTPTIPU (PTPTN)..*hahahaa
Surat depa antaQ dh,nahaaaiii
 pinjam RM 15,000
nk kna bayaQ  RM 17,939.51
depa pnya servis pentadbiran RM 2939.51
toodddiaaaa!!!

Tu baru wat DIPLOMA,kalo DEGREE kaaa,mau kawen lambat la kalo gutu..*hak kaum lelaki laa..hahaha
Nk wat gena kn,dh pndai pinjam,kena la pandai bayaQ dok..kalo dak t nama kena blacklist tak buleh laaa nk p LUAQ NEGARA...

Duniaaa..dunia...kalau tak dak duit jgn nk sembang laaa...
KALAU lah duit tu seperti DAUN maen petik kat pokok jela kan *amboi!




.:: Lunch nasi putih+ayam goreng+kicap+sambal belacan(cabai Melaka)...perrggghhhh!!puas...(: ::.














No comments: