AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Saturday, February 12, 2011

Aktiviti Hujung Minggu!



Woot..woottt...hello!!..
Aktiviti arini...aku,paan n dik mimie..td kuaQ pn lwat dh koy 5..pusing loQstaQ perabih minyak..pastu bwu teringat bek lepak kt JUBLI jew drp buang minyak keta kn...sebelum tu singgah kedai mamak bli roti benggali  2kampit*taw x??
Ermmm..dh tu koy6 gak ar smpai situ,org xramai g..so,cari port laa..hahaha..roti tu nk bg ikan mkn laaa kn kt citu ada tasek..time tu xramai g org so bg ikan mkn pn xla berebut sgt..aisey!!
Baling pnya baling roti dlm tasik bg ikan mkn tgk2 org dh koi mai dh..sebbek roti pn dh nk beh...
Pastu mulakan  hobi kiter yer anak-anak dgn menggedik smbil tangkap gmbaQ!..
Sila tgk muka gedik kami ok!...




daulat tuanku!



nmpak dak tu,ikan lompat-lompat mkn roti





cover segala-galanya!







pepak ais





macho?






mari berdansa



mentang-mentang koje mcd,bju pn nk-nk ada gmbaQ pak cik badut mcd!




kempiskan perut



skodeng couple tgh comolot ok!




org buta mintak sedekah! ):



bye-bye




Oleh sebab kamera kehabisan bateri..sekali lagi kehabisan  bateri ok bkn memory full..
Kami pn berangkat pulang..hahahahaa...
Lepaking yg xmembuang duit..terima kaseh! :p










No comments: