AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Monday, February 21, 2011

TRAGEDI 5 Februari 2011 >.<'

Woot..wott..
Assalammualaikum..hyeee all..*keep smiling (:
Ok petang ni nk mengUPDATE cerita 5 February 20011..*ouch!benda pewwwwww EWWW!!
Cerita nyer begini,pada 5 February yg lepas ada laaa mini reunion ex convent batch 2002-2006..haaaa..GANG KAMI la tu..hahaa..
Pada mulanya,aku tak plan pn nk p coz cm xberminat gitu *tak kuasa betoy...!
Then masa Chinese new year arituh,one of my BFF farahin text me kt msj ajk g mini reunion tuh!alaaa,aku was2 jugak ar nk bg jwapan..hahaa *last2 aku swoh dia setting ar gan BFF yg laen pastu bwu habaQ kt aku...*xdak niat pn nk jd mem..hahaha
Bncang punya bincang dh cukup forum 5 org..as usual laa,kbtulan aritu moto xdak so aku n frahin ni tumpang la tQah dan pada masa y sama dalila pn join skali..hahahhaaa..manakala yana n mirah g naekk moto coz arah yg bertentangan mksudsya kami di ALOQ STAQ SELATAN depa d ALOQ STAQ UTARA..toddiiaaa...*dh biasa (:
Sesampai nya kami di tmpat yg d janjikan iatu di PIZZA HUT LIMBONG KAPAL *hak kt pekan uh..
Pastu kami berLIMA bertemu aku,tQah,farahin,yana n mirah (GANG KAMI)..dalila  terus g jmpa teman2  laen yg p masa tu!
Yg kami berLIMA membuat perbincangan kumpulan dluw..al-maklum laaa,pantang jumpa..hahahaha..
Mkn punya mkn smpai sengkak tak taw nk habaQ,gossip itu ini...masa utk bersurai!...dlm pkul 4ptg
Ni ada la sikit gambaQ utk tatapan u all readers (:





Dh lpas join mini reunion tu,kami meneruskan perjalanan kami menyinggah ke CITY PLAZA..tempat 1st kami terjah dlm tu opkos laa KARAOKE..hahahaa..*slalu dok terjah bowling lane,aritu saja jew nk masuk karaoke jamban tu!nyanyi xsampai 10 lagu pn..men banyak...
Sampai hak malu-malu nk nyanyi awai-awai tu last-last mntak tmbah  satu lagu lagi..*lagu DANGDUT cek oiii...hahahahahahah “dalila ooo dalila,lawak la ang”







Pkul 6ptg plak melepak ke tesco,saja p bg HAUS TAPAK KASUT..*huhuhu..
Letey bjln lepak foodcourt bncang nk g kuale PERELIS pulok then dalila n frahin xjoin coz depa kena blik *its ok nk wat gena kn...xbley haling...
Lepas anto depa blik,kami berempat menuju ke KUALA PERLIS tudiiaaa...dlm koy 8.30mlm gak ar smpai sana,mula-mula singgah medan nk mkn tp punya la ramai manusia order blom tentu dpt siap dlm masa sejam *bayangkanla..pasaipa yg ramai pn tak tau heran sungguh!*hahhaaa
Last-last decide mkn LOCKCHIN tepi pntai jee..tp sebelum tu,minyak keta dh nk beh cek oii,risau gak arrr takut-takut mnyak abeh,masing-masing terhegeh-hegeh tnya org kt citu mna kdai minyak..*hahahahaaha PELIK-PELIK
Akhirnya selepas kekenyangan kami bertolak balik ke LOQSTAQ..alhamdulilah sampai umah dgn selamatnya..koy12a.m jugak laaaaa....







p/s :kalo nk taw,kami kalau kuaQ tak suka merancang awai-awai sb dok taw dh takkan menjadi,tp sekali satu org ckp nk g mana-mana p teruih..hahahaa.itulah KAMI....









No comments: