AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Monday, February 7, 2011

AMARAN!

“MULUT MANUSIA MEMANG TAK BOLEH TUTUP EVEN KEPIT GAN STAPLER PN TETAP AKAN LEKANG”
For now on,PANDANG KE HADAPAN n TAK MAU TOLEH  KIRI,KANAN,BELAKANG dh..
biaQ la si MULUT LONGKANG dengan cara depa..
biaQ la depa TERSADUNG..
biaQ la depa MENYESAL kemudian hari melihat kejayaan org..
biaQ la depa TANGGUNG DOSA sendiri..

p/s : Kepada MULUT-MULUT Yg Suka MENYIBUK,MENYAMPAI,terima kasih banyak-banyak kerana MEMBERIKAN SAYA PAHALA dan ANDA MENERIMA DOSA!...Sampai sini sahaja aku kutuk ang..pasni sebelah mata pn aku tak pandang ang wahai PEREMPUAN!









No comments: