AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Thursday, February 17, 2011

Muda Remaja,5 Tahun Lepas =.="





Woot..woot..assalammualaikum readers!
Ok,arini nk kongsi ckit cter zaman muda remaja..hahahaa *cer cter,cer cter!
Al kisah maka ersebutlah kisah,dalam dok on9 FB td sesaja la kn dok rodek-rodek album gmbaQ yg da d lm lptop my sis ni...*huhuhu
Pastu jumpa pic kami adek beradek semasa family vacation every year...*dluw abah rajin bawak jln even ari minggu..
Macam-macam jew pose dok ada..xlarat nk gelak sorang-sorang hahahaha....
Mana tak nya yg gemuk jd kuruih,yg kuruih makin gemuk,yg gemuk bertambah gemuk n my sis sorang jew kot maintain...
Hahahhahaaaa...mmg bley pecah perut laa law ingat-ingat blik.....
Hampa msti teringin nk tgk kan..sabaq sat nk loading bg hmpa tgk...
Leks lu..lepak-lepak dluw sat!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.












































*hahahahahahahaa..cukup bnyk tu gmbaQ mmg xbley tahan asal nk upload jew tersengih sorang-sorang!
Layaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn!







No comments: