AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Friday, February 18, 2011

¸¸.•*¨*•♫♪Happy Birthday ¸¸.•*¨*•♫♪




18february




•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪HappyBirthday to Me♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♫♪ HappyBirthday toMe♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪ Happy Birthday ♪♫•*¨*•.¸¸HappyBirthday¸¸.•*¨*♫♪... HappyBirthday to ME….!♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪.•*¨*•♫♪♪♫~~~


Woot..woott..hye assalammualaikum..tedia,tgk pulun dak dok nyanyi lagu besday kt diri sendiri..hehehe..
Ya,biaQ p!btw today’s my bufday..alhamdulilah kerana masih lagi di panjangkan usia,bersyukur sgt sb bufday tahun ni jatuh pada ari JUMAAT,penghulu segala hari..kepada family,my bittersweetsour,kawan-kawan (tak kira laa kawan baek mahupn kwn d FB kenal ataupun tidak)sy mengucapkan bebanyak terima kasih krn wish bufday!tahnxxxxxxxxxxx!!!!i appreciate it.....saya suda DOUBLE TWO!musti berubah ya...apakah perubahan yg akan berlaku????
TUNGGU!!~~.....











No comments: