AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Monday, February 21, 2011

HANGATTTTT!!!!!.....

Wooott..woot..
Maaf terlewat mengUPDATE,td mood lari xdan nk ligan...*hikhikhik


Sb mlm ni agak BENGANG!!!!..
BENGANG sebab apa??
Sb SIMKAD CELCOM buat HAL..
Dekat 10kali jugak arr col kt operator,mujuQ la FREE..hahaha
Bila col depa ckp line ok jew xdak msalah..
“cuba cik tukar sim ke nset laen!”
*hello!dh 5nset dh aku try tp tetap cbley wat col..msj buley plak..rugi laa BUFDAY FREE CALL sehari..hahahaa*berkira..
Ku ketuk-ketuk nset,on off,on,off*kesian nset jd mangsa...
Bla dh fed up sgt,lntak ang laaa nset..
Pastu td koy 1.30 saja laaa try col my bitttersweetsour.ALAHMDULILAH dh bley col..
Tapi yg musykil ye apa MASALAH erk??xkn ada BENDA nk MENUMPANG kot...allahuakbar,mintak simpang laa YA ALLAH...
Sikalang tgh bergayut tnpa dahan dgn bitterweetsour n dan lg update sarang tikuih ni..
ooooYYEaah...

*operator yg aku col semuanya LELAKI hahahahaha...
*servis TIPTOP even aku marah-marah,depa sabaQ jew dgaQ
*lantaklaaa nk maki aku pn lpas aku ltak fon...hahahahhahahahaha!!tuuuttt..tuuutt.ttuutt..





No comments: