AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Thursday, February 24, 2011

Ok,MISI FEBRUARI DONE Bebeh!

Woot..woot..
Hyeee!!
Lama gak noo kami xupdate blog ni,sebbek sawang xdan nek..hahaha
Misi utk FEBRUARI yg kami excited sgt sblom masuk bln FEBRUARI dah pn selesai...alhamdulilah!
Tapi..tapi...semua misi yg dh settle tu dua masih xdak jawapan lg taw..*alamak!
Takpa sabaQ n berdoa banyak-banyak,mudah-mudahan rezeki menyebelahi kami..amin!
Ish dok cerita pasai misi-misi taw ka padia misi kami utk bln FEBRUARI tuh..*apaaa daaa!
Antara misi-misi nya adalah *jeng..jeng..jeng :


1 – interview SPA Jawatan Tukang Masak N17 TUNGGU RESULT

2 – apply UPU (DEGREE) TUNGGU RESULT

3 – my BIRTHDAY DONE

4 – mini REUNIONDONE

5 – jumpa my bittersweetsour DONE

Tudiaaa..tudiaa.tudiaaa...hak no 1 and no 2,harap-harap salah satu ada rezeki..tak larat nk pikiaQ dh dok umh saja laaa...ha.ha.ha..






p/s :alhamdulilah,hari ni hujan turun dengan lebatnya setelah lama tidak membasahi loQstaQ,sawahpadi yg dahaga kini mendapat air secukupnya..rezekiii..syukur alhamdulilah...lalu kami pn dpt la tidoQ nyenyak d waktu petang..ish..ish..ish!!








1 comment:

miss lollipop said...

sy tag awk lm 1 contest...hrp dpt join cz expired 28 feb nih^^

http://qifanyssweet.blogspot.com/2011/02/contest-muncung-paling-cun-habis.html