AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Tuesday, February 8, 2011

French Fries kaaa CoQ Ubi ni! >.<"


Woot..woot..
Arini lunch juz mkn FRENCH FRIES goreng sendiri..
Tu pn xbeh sebab French fries dh macam cucuQ ubi jew pn..
Hahaha..

Mna taknya lembik semacam jew,nk mkn pn 50-50 nk kunyah..
Aiyooo!!...
Fikir-fikir blik bek beli French fries hak jenama murah drp hak berjenama ni..
Jenama di rahsiakan bg mengelakkan syarikat terbabit xlaku fren fries nya t..
Hahahaa..

Ni dia rupa French fries tu,tgk jela..xcdap sgt sb lembik...
Sos cap mcd,nmpak dak??
Hah stock sos mcd bnyk sebab ari-ari dok mkn mcd..bkn kami tu hah bdak yg kije mcd tu,si paan nyot nyot!











No comments: