AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Thursday, February 3, 2011

Contest "SAHABAT SAYA COMEL"...(:


















Contest ttg ‘SAHABAT SAYA COMEL’...

Syarat-syarat nk join contest ni :
1. WAJIB follow blog sy.. *sape2 yg follow,sy akn follow blog korg kmbali...
2. COPY pic n my blog link...paste dkat entry korg n side bar..
3. Ltak kn pic kamo dgn sahabat xkira laki or prmpuan..bf or gf...
xksah la bpe rmai shabat korg nk ltak..
4. Xde limit bape pic korg nk ltak..nati sy akn plih pic yg t’baik..
5. Cerita kn sdikit ttang pic n nape korg anggp dia sahabat korg..
kalo leh cerita kn keistimewaan n kelebihan sahabat korg..
6. Tinggal kn link entry yg korg wt kt komen page sy or kt chat box...
7. Tarikh ttup pertandingan akan d’beritahu kemudian...
Senang jer kn..juz utk suka2 n hargai sahabat korg.. =)
Jom join ramai2...

Hadiah akn diberikan kpd pemenang... =)






orite guys dh ciap bca syarat-syarat tuh*huhuhu...
contest ni aku tgk kt blog mrs tebuan so aku egt aku nk try ar...
ermm..
okey antara sahabat-sahabat aku yg paling comel ramai but bg aku comel kew tak laen kira coz yg penting IKATAN PERSAHABATAN right..
jom kiter view muka-muka sahabat aku tu...


























dr kiri.. mira,aku,nana and arwah alimi!





huh...ni laa sahabat-sahabat saya,kenapa aku gelarkan mereka sahabat comel??cerita nya cmni..kami mula kenal since primary school lagi..pastu masuk secondary school pn bersama..abeh jew spm masing-masing sambung buat diploma n buat haluan sendiri but still contact each other n lepak sesama...tp drp berempat tinggal bertiga coz tme 2009 masa n raya sorang mmbr aku yg tudung purple (ARWAH ALIMI) terlibat dlm kemalangan..sedey mmg sedey mna taknya berkawan dr zaman xbaligh smpai dh bley jd bini org..mmg terasa ar kehilangan that's y aku slalu egt kata-kata KAWAN SAMPAI MATI..ya!persahabatan kami xpernah pudar even arwah dh xde..aku still berkawan dgn dia..di dlm doaku! <3

ok chill...
masu jew secondary school gang bertambah..drp 4 menjadi 6...


ya kami slalu lpak skali walaopn kehilangan seorang sahabat arwah sentiasa dalam ingatan kami semua..umur hanyalah pada angka tp hakikatnya perangai??xbley jd bini org lg kot..hohohoho *sweet..




susah senang kami tetap bersama,14tahun bersahabat bukan senang nk cari sahabat yg betul-betul memahami..
ok my girfriend walopn cmna halangan yg kiter hadapi..jgn putuskan hubungan persahabatan ni ok *biaQla dh kawen ada anak berderet-deret...
our FRIENDSHIP will never end!
ingat yer (:

ATIQAH FAISOL
NUR FARAHIN MOHD NASIR
NUR AMIRAH IZRAIE
NUR LIYANA ZAINOL ABIDIN
ALLAYARHAM AFIDATUL ALIMI MOHD YUSOF!

Kiter tetap KAWAN+TEMAN+SAHABAT sampai mati...
lurve u all dear <3....















4 comments:

♥cemOt kEchikz ♥ said...

waaa...terharu aku...gudluck wei....xksh mng or x..post ni stil da bes...^__^

Cik Biyan Melalut said...

yes..yes!...
thanc weh..
auww ...
BFF <3

Fafa said...

fafa dtg c0nteng cni ^_^

nice, ma0 join gak la..heeee..

kamu ditag :
http://sakuraaida.blogspot.com/2011/02/25-random-cik-fafa.html

Muhamad Norhakim said...

amende ade vote nie x faham... tapi vote je la...cik labah2