AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Monday, January 31, 2011

Oh FEBRUARY! I Fall in LOVE with YOU!



Tak SABAQ dhhhhhh....
Menanti utk menyambut kedatangan FEBRUARI..oyeahhh!!
Kenapakah???..kah.kah.kah..!
Sebenarnya banyak benda aku nk buat dlm bulan FEBRUARI..
Apakah??..hohoho..
Ada la kan,aku harapkan bln FEBRUARI merupakan bulan yg memberi seribu makna dlm hidup aku!jyeaahh…
Come To Me Oh FEBRUARY!!...
Bla..bla..blaaa…..
Antara aktiviti or tentative program utk bln FEBRUARI akan d update dr masa ke semasa..terima kasih!ahahahaa
Karut sungguh!
Ya ALLAH,kau permudahkanlah segala urusan hambaMU ini…
Amin…
Aku mengharapkan yg terbaik bakal terjadi pd bulan FEBRUARI…
Tak Mau Jadi seperti “Pungguk Rindukan Bulan”….
Yeay!hope everything change!
Oh FEBRUARY I in LOVE with YOU!











No comments: