AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Thursday, January 20, 2011

Ini Aku Bukan Kau!


woot..woot..pejam celik,pejam celik *mata dok kelikpok-kelikpok..sat jew dh mmasuk pertengahan bulan JANUARI..ouh cepatnya masa berlalu..sepanjang 20 HARI+JAM+MINIT+SAAT  yg dilalui mesti bnyak benda yg dh bley buat kan..*hahahaa...
tedia aku dok relax tak sedaQ diri g..*oit behan ang  p cari kije laaa...tunggu sat...blaa..blaa...blaa...
ehem..*test-test..
sebenaQnya aku bkn xmau cri kije..dh bnyk kot INTERVIEW aku ATTEND *hahaha
semuanya BULEH blaka,tapi....PINTU HATI aku masih TAK TERBUKA nk kerja*pelik kan...
mungkin ada HIKMAH kot..aku pn kalau bley xmaula nk TERPERAP kt umh ni,nk jugak berasa GAJI hasil TITIK PELUH sendiri..huh! apakan DAYA...ntahlaaa...
insyaallah,aku akn cuba MEMAKSA diri aku utk keluar mencari REZEKI...*bak kata pepatah “KAIS PG MKN PG,KAIS PTG MKN PTG”...
umuQ pn bkn dok tunggu kita makin meningkat dh bkn dok koi muda..*tak mungkin..alamak!
dok MELALUT kemas,kerja xjugak..*sabaQ sat naa..nk p dhla ni...huhuhu...
kepada yg RISAUKAN aku sb tak kerja,JGN RISAU-RISAU lg naa..aku akn cuba SELESAIKAN semampu yg mungkin...*pirraaah...insyaallah...moga-moga..AMIN.!!
wehhhhh!!jari lenguh dh nk taip..msti mulut hmpa-hmpa lenguh gak kn nk baca*mata terkebil-kebil
tak pa,tak bnyak dh aku nk taip ni...last but no least *hahaha padan muka hmpa kena baca n xbley behenti  g...


ok,ok,last but not least TERIMA KASIH laaa sebab sudi baca..aku SEMBANG MUHONG tp ada cerita di sebalik ke muhongan ini...


p/s : LOVE,PEACE and HARMONY...(:






 

No comments: