AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Friday, January 7, 2011

Happy New Year!

Ohoiiioii...WELCOME TWENTYELEVEN..Assalammualaikum,rasanya tak lewat kot nk wish epy new year..ngeh..ngeh..ngeh..harap-harap semua suhat hendaknya..amin..
Berbalik pada topic NEW YEAR..anda..anda..dan anda??amacam sambutan tahun baru??mesti gud-gud jew kn..anyway,aku sambut NEW YEAR ats KATIL SEPITAL (KMC)..ha.ha.ha...

Permulaan tahun baru yg agak sedih..aku kna admit coz demam yg sememangnya xkebah ditambah pula dgn keracunan makanan...so terpaksa laaa duk ats katil sepital 3 ari 2 malam berbekalkan drip di tgn sebanyak 6 botol “besaQ sebelah tgn den”hahaha..relax suda...

Tp yg syioknya,sebelum masuk sepital tu bley plak p langkawi bagai ciap plan nk dating..last-last dating kt sepital, sedey kot..thanx dear for coming,acewaahh!!..pape pn sekarang dh sihat..alhamdululah..terima kasih ya ALLAH... 


<3 u more lah...even i cakap i SINGLE..




kuckey ku!<3












No comments: