AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Friday, January 21, 2011

My FAMILY (:

 


Jari jemari masih ligat menekan setiap huruf di KEYBORD..ouh jam dh koy 1.07pg dh..aku masih tak dapat nk pejamkan mata..ermm..tetiba rasa cam ada sesuatu nk dikongsikan..*tp apa erk??


Buleh x,kalo aku nk cter pasal..pasal..ermmmmmm...hah “MY FAMILY”...*huh
Firstly,aku ni bukanla lahir drp keluarga berada tp sedang-sedang je..ok..aku ada 4 orang adek beradek  dua perempuan dan dua lelaki *sepasang!btw aku sepatutnya ada 5beradek tp adek aku yg ke-3 meninggal masa dia baby lg..al-fatihah..

Ehem..ayah aku seorang pesara sekarang jd surarumah sepenuh masa.. *mana tak nya,abahla yg memasak,abahla yg p market..abahla yg g anto adek ke sekolah..huhu..lgpn abah baru je bersara tak sampai setahun..

my superHERO!

Mama plak still kerja..awal-awal pg lg dh kuar..tghari kadang-kadang blik umh mkn..kalau tak balik ptg plak bwu jmpa..mama yg dok urus aku ya study,aku relax jew..borang upu masa nk wat dip mama buat..ntah kebanyakan mama yg decide sb aku tak reti nk buat keputusan..memang teruk kn aku *ya!mama memang sibuk tp mama tetap ada masa utk kami!
my IDOL
 

Hah!sebebnarnya aku ada kakak sorang..tua 2thn dr aku,tp kecik dr aku*hahaha..dia dok study  kt UUM..dia ni bnyk ckp skit tu bermakna aku ni pendiam!kekadang xdak dia rasa bosan hidup aku coz xde org nk bwak aku kuar..dia tempat aku pau duit,buli dan dot..dot..dot..dr kecik g mmg apa yg dia ada aku kna ada,kekadang dh mcm twin..kalau dia dh kawen t,aku yg bosan sb xde org yg aku nk buli..ahahhaa

my GIRLFRIEND

Bawah aku,adek aku paan*bajet muka cm kamal adli..bluerk!dia bwu jer lpas SPM..style xreti dok umh..kalo xkuaq dating,dia psing loqstaq,beh minyak blik laa..siang mlm kuaq..biasala lelaki jenis tu dh kot!mulut kalahkan pmpuan..potpetpotpet..lani kurang ckit sb dia dok wat part-time kt MCD*ok la kn dr aku yg xkoje..hahaha

My Hero

Lastly,adek aku yg bongsu ni xbeh skolah g bwu dok form 2..*tedia ada adek kecik g oo aku..hahah..cuba perhati mata elok-elok..dia ni montel  besa ar kuat mkn,kalau masak pe semua sumbat kt dia..dia pn mkn..janji dia kenyang..*hahahha..tp kalau buat kerja sekolah,toksah kata pe,selagi org xkejan..selagi tu dia pn xgerak..*kalahkan org beh sekolah..

My Boyfie




my ALL





p/s : I LOVE my FAMILY!!Family FIRST..








No comments: