AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Sunday, January 16, 2011

Yeay SAILORMOON mai!!..



Woott..woottt..
Haaaaa..borang UPU still xciap isi g..*confused! =.=”
Btw,dalam KEPENINGAN aku dok ngadap LAPTOP isi BORANG UPU n memikirkan KOS yg nk ambik..
Aku hilangkan KETENSIONAN+KEPENINGAN aku dgn MENCONTENGKAN MUKA...*hahahaha..HILANG TENSION TERUIH baQ ang!...
Tp dalam otak dok fikir gak,kos apa laaa aku nk ambik ni..adoilaaa...=.=”
biaQ p duluw sat,hah nk tgk x GAMBAQ AKU CONTENG MUKA..
tunggu sat nk TUNJUK...


dh memang jenis aku kalau tak dak kije atau sebelum mandi..
mesti ambik BEDAK COMPACT tempek kt muka..
pastu letak BLUSHER kt pipi kiri kana..haha
sebelum boh CELAK pakai EYESHADOW dluw...
dh ciap TOUCH-UP..*segak dh la tu..werkk!
settle semua terhegeh-hegeh fikir nk POSING pastu AMBIK GAMBAQ syiok sendiri..
*hahahaha..ADA AKU KESAH??KAMERA AKU BKN KAMERA ANG kn...
Ni la HASILNYA...
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!!!




konon-konon dok memikiaQ.. :p



runsing =.="




haaaaaaa..taw dah..




ambik KAU..bhahahaha... 











p/s : Sailormoon yg ajaQ  .....





No comments: