AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Monday, January 10, 2011

Tak Dak KOJE Punya Pasal..


Woott..woott..
today punya cerita yer!meh nk GOSIP..


semalam tgk AJL pnat menunggu 3jam last-last ANA RAFALI menang...*frust sat!
Bila bkak FB tgk page TV3+HOT.FM..ANA RAFALI bkn dpt PUJIAN tp kena MAKI-MAKI...*ish..ish..ish..
Aku pn m alas nk KUTUK PANJANG..tak larat wat DOSA KERING dh *bajet insaf..wah..wah.wah...
_________________________________________________________________________

Arini aku bgun awai cek oii..koy8 dh bgun bersiap-siap sb nk DATING gan BFF *NUR FARAHIN aka CEMOT
Euwww..jom aku nk CORET aktiviti kami rini..*hahahaaa..
Seawal jam 10pg kuar dr umh,farahin turun bas depan lrg umh aku..pastu g BREAKFAST ROTI CANAI..waaa sedap gak kot ROTI TELUR+MILO AIS *padahal perut agakm lapaQ...
pas kenyang p isi minyak moto pastu terus g BANDARAYA ALOR STAR parking *tunggu abg tu kunci tayar sat..haha
Tujuan kuaQ sb nk g cri tmpat praktikal budak ni haaa..*aku ni dh xde kije meneman jela..hahaha

Ni senarai tmpat yg kami g SURVEY :
*SESI PAGI..
          BANK SIMPANAN NASIONAL
          CIMB BANK
          AGRO BANK
          TABUNG HAJI
          RHB BANK
          PUBLIC BANK
          ETIQA
          AMBANK

Dh letey bejalan *peha aku kuruih dh ckit nek turun tangga..
Bajet koy12 nk serbu MCD..besa ar LUNCH time murah ckit..*ngeh..ngeh..ngeh..
Order-order  MC CHICKEN+PROSPERITY *bek aku mkn OBLONG abg burger lg sedap!
Pastu singgah TM POINT *dgaQ mak farahin potpetpotpet...
Koy 2ptg,teruskan perjalanan *oit abg cpt bkak kunci tayar..nk cpt takut jalan jem!hahahaha..
Tghari REMBANG nek moto+seat panas *bakaQ lemak PUNGKOQ plak..kuruih lg..hahahaaa

*Utk SESI PETANG plak p :
            COMPANY AKAUN
HONG LEONG BANK
EON BANK
BANK ISLAM
AFFIN BANK
COMPANY AKAUN


Dh beh pusing-pusing survey,lepak CITY PLAZA plak *nekturun-nekturun esklator!
Berasa lapaQ plak pekena LAKSA MAMA..licin baQ ang *pueh eh,hantu laksa la katakan..
tgok!aku mkn licin,HIRUP semua..ahahha

Kaki pn dh nek lenguh,sengai-sengai last-last baru rasa nk balik..aku balik sorang coz farahin blik gan mak dia..aku tak berani blik sorang coz takut SEMPUT ats moto..kebetulan k.long ada..aku ajak dia teman ar..hahahaha...tu pn xblik umh terus..melilau seround!...
Haaaaaaaaaaaaaa..jari-jemari dh kaku dh ni..lidah pn dh kelu xdak ayt..nk ena STOP dh..
*hahaha..ok thanx for reading erk!!......mucececee!!

....BFF <3....









No comments: