AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Thursday, March 24, 2011

Check-Check!



Assalammualaikum..
Woott..woot...
Hye all..dok saja-saja tetiba bru kami teringat nk update pasai MEDICAL CHECKUP...
dgaQ pn dh taw,ouuhhh BOSAN!






Ya memang bosan pn,seriously tak suka kot...*rimas
Mana tak nya,kna ukuQ tinggi,berat berKG-KG lemak tepu..*malu kt org!
Pastu nk wat urine test lg,xray lg,ambk darah*itu ini segala mak nenek..
Yg menambahkan keRIMASan bila wat kt HOSPITAL alahai sabar jela kn..mna nk tgu turn,appointment nyer lg..*sabar separuh drp iman ryte...




*Lumrah dunia..apa yg dilakukan msti ada procedure tersendiri,mana buleh men terjh xpkai HELMET..ok,bye..!”



No comments: