AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Monday, March 7, 2011

Camtu Laa Kan!

Assalammualaikum....
Woott..woott...
Hye dok watpa tu..??
Kami sedih laaa...sedih sgt-sgt *motif??
Hurrr..ntahla..buat baek salah,buat jahat pn salah..*sah-sah salah kalau buat jahat..dpt DOSA kot..
Kami heran laa,depa ni berkawan gan kami sebab apa??
Sebab nk senang nk mntak tolong kaa??
Sebab nk kawan betoy-betoy ka??
Atau SEBAB...
“BILA SENANG BUAT TAK TAU,BILA DAH SUSAH TERKEDEK-KEDEK MAI CARI...*huhhhh..sigh..
SabaQ seseorg p nada batas kot,sekali dua xpa g..mai kali ke 3 naek pala..*hentuk kpala laju-laju kat dinding baru taw...heeeeeeeeee!!
Ntahla..kepada kawan-kawan serta MUSUH-MUSUH,jgn nk gunakan kami utk kepentingan hmpa..diam-diam kami ingat diam saja..tunggu masa jeww..
So WATCH OUT...!!!!!!!!!!!!!





*nk QEYAUUUUuuu,.....wuhaaaaaaa =.=”







No comments: