AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Monday, March 28, 2011

Apa Ke HAL Nyer Yeop...=.="

Woott..woott...
Asslammualaikum..
Hye all..
Arini ari yg agak LETIH bg kami..hahaha *buat teruk sat!
Today appointment kt sepital lama *medical check-up utk post N17 tula..mama n kak kami teman
P koy 2 ambk keputusan test urine minggu lpas..
Then,p kaunter x-ray..ambik nombor nk x-ray..
Tink-tink nombor nek masuk xray...dkat 15min gak dok dlm tu...
Dlm koy2.45 settle xray...pastu kn..pastu..pastu...
Ada ka ptut kna tgu xray siap cuci koy3.30..bwu bley dftar n ambk nombor  utk medical check up plak..
sabaQ..sabaQ..yg lawaknya kna p kaunter 8 dluw sb nk ambik cop..tp kami pndai-pndai jew p dftar n ambk nombor dluw..*hahahahahaha kira seb dh kt situ..
ingatkn sat nk tgu msuk jmpa doctor..nahaii sekali p nk tgu giliran ada laa dekat 100 org g xmsuk..*fuhyooo...!!
koy5 bwu gilir kami,apa g.terkedek-kedek la masuk jmpa doctor..kalo hmpa nk taw..kami fikir doctor nk chek satu-satu..rupa-rupanya..dia swoh tarik nafas n lpas pastu hak len-len dia men tick jaaa...masuk dlm 5min pn xsampai..*sabaQ jela..

muka penat 3jam tunggu,demi kami sorang..huhuh..tQ mama


akibat bosan n xmau buang masa..jd dh..biaq laa org tgk pn..hahahaa




tQ sebab teman aku ayong n mama :p


p/s : nmpk dak org blakang letih..bhaha






*Bak kata mama kami,walaupun dh dpt KERJA TETAP bkn SENANG nk urus cek oii..ituini selagi xsettle...*chill..(:


p/s : suka kami ingatkan di sini..sepital pn ada WIFI,ok bye..!








No comments: