AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Tuesday, November 29, 2011

I LOVE YOU...:)

Assalammualaikum n Selamat Pagi Hampa,Hampa Semua...
fuaaaannnggggg...fuhhh...semak kot sarang tikuih cek niii...

Wahhhhh..time-time cenggini kami xtdoQ lg..
ang xkije ka esk behan oiii..???
uikkkkssss..
utk pengetahuan hmpa semua,kami tgh cuti kot..
lani dok ada kt lQstaQ cek oi..
dpt cuti seminggu..kampui cuti raya haji ritu xblik..

hah!btw d kesempatan ni kmi nk wat beberapa ucapan laa..
SILA BACA BG BETOY naaa (sebbek lidah cek xtergeliat g..loghat KEDAH dok phiau lg ni haa)
firstly,kami nk ckp SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARAM 1433H..Syukur Kpd ALLAH SWT sb Masih panjangkan umr kita smpai saat ni..amin

secondly..KAMI NK WISH"SELAMAT BERTUNANG Kt KAK LONG kami..dh jd tunangan owg dh 
kemarin 27112011..alhamdulilah..





lastly,harap hmpa semua yg bca blog ni,doakan semoga hubungan kami n bf kami bahagia hingga ke jinjang pelamin *nk jd cm kak long gak...nk2 kawen plss !!..





ok,i've no idea right now.got to go.hope u all epy n sentiasa sihat d samping family n owg sekeliling..











with love nabehan hanis

No comments: