AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Tuesday, September 27, 2011

Hye "KORANG"

assalammualaikum...


wah lama giler kot xupdate sarang tikuih ni..
ok entry kali ni HYE "KORANG"..
p/s : wah kelas kau nab (lidah pn dh berbelit sejak stay kt MELAKE kn)
HAHAHAHA...
sorry lama xintai blog ni haa maklum jela,dh bekerja ni kn..nk on9 pn xdan..cc pn jauh..


KERJA??
so far,so good meyh..p kije,lik kije then tidow..
kije kami kn ada 4shift
1- 6.30pg-1.30ptg
2- 8.00pg - 3.00ptg
3- 11.00pg - 6.00ptg
4- 1.30ptg - 8.30mlm
HAH..!xletey sgt pn,relax suda..tp tula cuti jew xsama..org len cuti kmi kije..
tp kn,tp kn kije ni 
xsusah cm study taw..HAHA..
watever..
satgi kmi sambung update lg naa..nk amk msa nk refresh otak..
maklum jela,lama xmerapu sb idea dh beku..

pls count on me like 1 2 3 and i'll be there..


love.peace.harmony yaw (:

Monkey Love Tumblr gif

No comments: