AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Tuesday, February 14, 2012

LUMRAH KEHIDUPAN SEORANG TUkANG MASAK”Perghhhhh.....>.<"

Assalammualaikum.....






Hello peeps!!arini terasa nk update blog,ermm msti hmpa dh paham sgt kn dgn ENTRY kami kali.LUMRAH KEHIDUPAN SEORANG TUkANG MASAK”.”.*haaa kelas kau nab..hihihii...
Dh nama pn tukang masak kn,law tangan terpotong kena pisau n melecur tu NORMAL la kn..toksah dok pedo laa...oleh sebab dok pedooo laaa aku jd mangsa..*HAHAHA padan muka ang!
Nk di jadikan cerita,ritu kna kije shift pg 6.30pg-1.30ptg..kna plak kije ptong sayur n goreng sayur..masa nk goreng sayur tu kn,kn..tgn kami terkena kawah hak besaq tu taw x!!hah melecur laaa ckit kt siku..dh cemeyh!!huh xpa..bwu ckit..terima jela..*HAHA..loghat jela ang ni NABEHAN oiii!......







Seterusnya,dlm shift n kije yg sama jugak tp ari len la kan..dlm tgn dok sakit melecur..dok xdok jari plak terbelah melah..ish..bnda smple jew,kes nk bkak tdung botoi sos tiram..payah sgt nk bkak.last-last aku ketuk botoi 2 kt dinding..nahhaaaii jari aku jdi mangsa ok,terbelah dlm 1 inci..kalo ikutkan depa suwoh p jahit,HELLO!!..aku kuat ok,mana men p jmpa doktor ni..lalu aku biarkan jela..HAHA..tp kn weh,skali bkak plaster mmg meleleh ayaq mata jugak laa tgk..mna tak nya,nmpak isi dlm kot..HAH takuittttttttttttttttttttttttt.......ish2..sampai la dok berparut lg..sedih ngat eh....




Tue jela nk cerita..haha..sampai sini nooo..t smbung lenn..kalo ada bnda yg kami nk kongsikan gan hampa naaa..naaaa..
*psttttttttttttttttttttttt..bersabaq selagi buleh,40taun g weh nk pencen..uiiiiiiiii naaaaaaaaaaa...ngadap KAWAH,,,!!!huuuu..

No comments: