AWAS! Anda Sedang Di PERHATIKAN..

Yan Hanis Laaa

My photo
Hye All Readers... Assalammualaikum... Saya Baru Berjinak-jinak dalam dunia blogger..setiap cetusan kata lahir dari hati melalui pengalaman diri sendiri serta orang d sekeliling...maafkan saya jika anda sebagai readers terasa..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan saya harap anda dapat menjadi followers saya and i'll hit u back guys..once again thanx keep in touch (:

Sayang-Sayang Saya♥

Monday, April 4, 2011

Charger..Charge..Charg..Char..Cha..Ch..C..!! (:

Assalammualaikum dan selamat petang..
Woottt...woott...
hye gegurls n boboys sekalian...
semoga epy n ceria-ceria slalu....
sejak-sejak post ENTRY SHHHhhh,teruih diam n malas plak nk mengupdate blog  nyer yer...haha..
okeyh-okeyh..tanpa mmbuang masa yuk kita mulakan ENTRY bru..
utk pengetahuan semua..’’ada ka org nk membaca ni haaa??”..biorr jela..
baik lah...skrng kami dh mula mengONLINE kn diri dgn LAPPY kesayangan semula..aumm..aumm..
yess,abah dh bg wet bli CHARGER baru selepas 6bln lptop ni berdebu dlm almari..oyeah!!..
syiok..syiok..tp nk gna pn takut-takut laa..mna taknya takut meletup lg..hahahaa mntak smpang laa..harap-harap xjd dh..ni charger yg ke-3 kot..hahaha..


ni yg lama..nmpak dak boh "tape" wayar terkeluaq abeh..(:


yes,ni yg terbaru..harap-harap pnjanglah hayatnya..amin....(:


see,beza kn...:p

ni la rupa charger yg sblum ni n yg terbaru..yg 2nd xdpt kesan ada kt mna so,ltak dua ni pn jd laa..
ok that’s all...apa-apa pn thanx abah coz bg wet utk aku bli charger ni n bersenang lenang update blog sambil landing ats katil tnpa berebut lptop gan ayong lg..apa pn lptop kami terbaek wokk..





even lptop ni dh cecah umr 3thn..i love u my baby lappy..ok,bye





No comments: